Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg

Hei, Joakim her 🤝

Vi høres på mail eller telefon, etter at du har fylt ut skjemaet!

Hvordan vil du bli kontaktet?

Tjeneste

Spørsmål du kanskje sitter med

Hvordan starter jeg et samarbeid med Crowdience?

Vi starter alltid med et gratis kartleggingsmøte for å avklare behov og ønsker. Videre, legger vi frem en handlingsplan og starter arbeidet så snart planen er godkjent og avtale signert.

Hvor mye må vi bruke i budsjett?

Kort svar: Minimum 10.000 kr /mnd. Langt svar: Ditt idelle budsjett avhenger av mange faktorer. Som hovedregel anbefaler vi å sette budsjettet opp til det du har råd til "å tape". Årsaken til dette er at kampanjene trenger å samle data for å kunne optimaliseres raskt og effektivt. Med et høyere startbudsjett ser vi raskere hva som fungerer. Budsjettet kan justeres fortløpende, og vil etter innkjøring som regel finansiere seg selv.

Hvor viktig er tracking?

Uten tracking får hverken du, vi, eller Google målt resultatene fra Google Ads. Det er rett og slett avgjørende for å lykkes. Det er stor forskjell på besøk på siden, kontra kjøp/bestillinger. Dersom du ikke har tracking på plass fra før, setter vi opp dette for alle ønskede handlinger (kjøp, bestillinger, innsendt kontaktskjema osv.) på din nettside.

Har dere bindingstid?

Vi har en 3 måneders innkjøringsperiode. Avtalen fornyes automatisk dersom den ikke sies opp ila. prøveperioden. Etter prøveperioden gjelder 1 månedes løpende bindingstid. Sier du opp avtalen midt i måneden opphører avtalen i slutten av påfølgende måned.

Jobber dere med SoMe ads?

Vi arbeider utelukkende med Google Ads. Vi kan bistå som en sparringspartner for annonsering på sosiale medier, men da kun som et supplement til Google ads.

Hvordan henger tjenestene sammen?

Vi har delt inn i fire tjenester. Alle tjenestene kombinert, legger et solid fundament for å lykkes med Google Ads. Ofte sklir disse inn i hverandre og henger sammen. F.eks vil man ikke lykkes med Google Ads uten å sette opp "Data & Tracking". Et samarbeid vil ofte bevege seg gjennom flere av våre tjenester og starte med en audit (gjennomgang) av Google Ads kontoen. Videre sørger vi for at datagrunnlaget er på plass, før vi setter opp og drifter kampanjene.

Hvilke kunder jobber dere med?

Vi jobber med alle vi tror kan lykkes med Google ads, uavhengig av størrelse og bransje. Hvis vi mener at du ikke er en match for å bruke Google Ads, vil vi være 100% ærlige og si dette. Selv om Google Ads er for mange, er det ikke for alle.

Hvordan måler dere resultater?

Vi måler resultater i sanntid (opp til 48t forsinkelse). Vi setter opp tracking for nøyaktig det du ønsker å måle. Eksempler på dette er: antall kjøp, kjøpssverdi, innsendte kontaktskjemaer, mail-klikk, tlf-klikk osv.

Spørsmål du kanskje sitter med

Hvordan starter jeg et samarbeid med Crowdience?

Vi starter alltid med et gratis kartleggingsmøte for å avklare behov og ønsker. Videre, legger vi frem en handlingsplan og starter arbeidet så snart planen er godkjent og avtale signert.

Hvor mye må vi bruke i budsjett?

Kort svar: Minimum 10.000 kr /mnd. Langt svar: Ditt idelle budsjett avhenger av mange faktorer. Som hovedregel anbefaler vi å sette budsjettet opp til det du har råd til "å tape". Årsaken til dette er at kampanjene trenger å samle data for å kunne optimaliseres raskt og effektivt. Med et høyere startbudsjett ser vi raskere hva som fungerer. Budsjettet kan justeres fortløpende, og vil etter innkjøring som regel finansiere seg selv.

Hvor viktig er tracking?

Uten tracking får hverken du, vi, eller Google målt resultatene fra Google Ads. Det er rett og slett avgjørende for å lykkes. Det er stor forskjell på besøk på siden, kontra kjøp/bestillinger. Dersom du ikke har tracking på plass fra før, setter vi opp dette for alle ønskede handlinger (kjøp, bestillinger, innsendt kontaktskjema osv.) på din nettside.

Har dere bindingstid?

Vi har en 3 måneders innkjøringsperiode. Avtalen fornyes automatisk dersom den ikke sies opp ila. prøveperioden. Etter prøveperioden gjelder 1 månedes løpende bindingstid. Sier du opp avtalen midt i måneden opphører avtalen i slutten av påfølgende måned.

Jobber dere med SoMe ads?

Vi arbeider utelukkende med Google Ads. Vi kan bistå som en sparringspartner for annonsering på sosiale medier, men da kun som et supplement til Google ads.

Hvordan henger tjenestene sammen?

Vi har delt inn i fire tjenester. Alle tjenestene kombinert, legger et solid fundament for å lykkes med Google Ads. Ofte sklir disse inn i hverandre og henger sammen. F.eks vil man ikke lykkes med Google Ads uten å sette opp "Data & Tracking". Et samarbeid vil ofte bevege seg gjennom flere av våre tjenester og starte med en audit (gjennomgang) av Google Ads kontoen. Videre sørger vi for at datagrunnlaget er på plass, før vi setter opp og drifter kampanjene.

Hvilke kunder jobber dere med?

Vi jobber med alle vi tror kan lykkes med Google ads, uavhengig av størrelse og bransje. Hvis vi mener at du ikke er en match for å bruke Google Ads, vil vi være 100% ærlige og si dette. Selv om Google Ads er for mange, er det ikke for alle.

Hvordan måler dere resultater?

Vi måler resultater i sanntid (opp til 48t forsinkelse). Vi setter opp tracking for nøyaktig det du ønsker å måle. Eksempler på dette er: antall kjøp, kjøpssverdi, innsendte kontaktskjemaer, mail-klikk, tlf-klikk osv.

Spørsmål du kanskje sitter med

Hvordan starter jeg et samarbeid med Crowdience?

Vi starter alltid med et gratis kartleggingsmøte for å avklare behov og ønsker. Videre, legger vi frem en handlingsplan og starter arbeidet så snart planen er godkjent og avtale signert.

Hvor mye må vi bruke i budsjett?

Kort svar: Minimum 10.000 kr /mnd. Langt svar: Ditt idelle budsjett avhenger av mange faktorer. Som hovedregel anbefaler vi å sette budsjettet opp til det du har råd til "å tape". Årsaken til dette er at kampanjene trenger å samle data for å kunne optimaliseres raskt og effektivt. Med et høyere startbudsjett ser vi raskere hva som fungerer. Budsjettet kan justeres fortløpende, og vil etter innkjøring som regel finansiere seg selv.

Hvor viktig er tracking?

Uten tracking får hverken du, vi, eller Google målt resultatene fra Google Ads. Det er rett og slett avgjørende for å lykkes. Det er stor forskjell på besøk på siden, kontra kjøp/bestillinger. Dersom du ikke har tracking på plass fra før, setter vi opp dette for alle ønskede handlinger (kjøp, bestillinger, innsendt kontaktskjema osv.) på din nettside.

Har dere bindingstid?

Vi har en 3 måneders innkjøringsperiode. Avtalen fornyes automatisk dersom den ikke sies opp ila. prøveperioden. Etter prøveperioden gjelder 1 månedes løpende bindingstid. Sier du opp avtalen midt i måneden opphører avtalen i slutten av påfølgende måned.

Jobber dere med SoMe ads?

Vi arbeider utelukkende med Google Ads. Vi kan bistå som en sparringspartner for annonsering på sosiale medier, men da kun som et supplement til Google ads.

Hvordan henger tjenestene sammen?

Vi har delt inn i fire tjenester. Alle tjenestene kombinert, legger et solid fundament for å lykkes med Google Ads. Ofte sklir disse inn i hverandre og henger sammen. F.eks vil man ikke lykkes med Google Ads uten å sette opp "Data & Tracking". Et samarbeid vil ofte bevege seg gjennom flere av våre tjenester og starte med en audit (gjennomgang) av Google Ads kontoen. Videre sørger vi for at datagrunnlaget er på plass, før vi setter opp og drifter kampanjene.

Hvilke kunder jobber dere med?

Vi jobber med alle vi tror kan lykkes med Google ads, uavhengig av størrelse og bransje. Hvis vi mener at du ikke er en match for å bruke Google Ads, vil vi være 100% ærlige og si dette. Selv om Google Ads er for mange, er det ikke for alle.

Hvordan måler dere resultater?

Vi måler resultater i sanntid (opp til 48t forsinkelse). Vi setter opp tracking for nøyaktig det du ønsker å måle. Eksempler på dette er: antall kjøp, kjøpssverdi, innsendte kontaktskjemaer, mail-klikk, tlf-klikk osv.

Spørsmål du kanskje sitter med

Hvordan starter jeg et samarbeid med Crowdience?

Vi starter alltid med et gratis kartleggingsmøte for å avklare behov og ønsker. Videre, legger vi frem en handlingsplan og starter arbeidet så snart planen er godkjent og avtale signert.

Hvor mye må vi bruke i budsjett?

Kort svar: Minimum 10.000 kr /mnd. Langt svar: Ditt idelle budsjett avhenger av mange faktorer. Som hovedregel anbefaler vi å sette budsjettet opp til det du har råd til "å tape". Årsaken til dette er at kampanjene trenger å samle data for å kunne optimaliseres raskt og effektivt. Med et høyere startbudsjett ser vi raskere hva som fungerer. Budsjettet kan justeres fortløpende, og vil etter innkjøring som regel finansiere seg selv.

Hvor viktig er tracking?

Uten tracking får hverken du, vi, eller Google målt resultatene fra Google Ads. Det er rett og slett avgjørende for å lykkes. Det er stor forskjell på besøk på siden, kontra kjøp/bestillinger. Dersom du ikke har tracking på plass fra før, setter vi opp dette for alle ønskede handlinger (kjøp, bestillinger, innsendt kontaktskjema osv.) på din nettside.

Har dere bindingstid?

Vi har en 3 måneders innkjøringsperiode. Avtalen fornyes automatisk dersom den ikke sies opp ila. prøveperioden. Etter prøveperioden gjelder 1 månedes løpende bindingstid. Sier du opp avtalen midt i måneden opphører avtalen i slutten av påfølgende måned.

Jobber dere med SoMe ads?

Vi arbeider utelukkende med Google Ads. Vi kan bistå som en sparringspartner for annonsering på sosiale medier, men da kun som et supplement til Google ads.

Hvordan henger tjenestene sammen?

Vi har delt inn i fire tjenester. Alle tjenestene kombinert, legger et solid fundament for å lykkes med Google Ads. Ofte sklir disse inn i hverandre og henger sammen. F.eks vil man ikke lykkes med Google Ads uten å sette opp "Data & Tracking". Et samarbeid vil ofte bevege seg gjennom flere av våre tjenester og starte med en audit (gjennomgang) av Google Ads kontoen. Videre sørger vi for at datagrunnlaget er på plass, før vi setter opp og drifter kampanjene.

Hvilke kunder jobber dere med?

Vi jobber med alle vi tror kan lykkes med Google ads, uavhengig av størrelse og bransje. Hvis vi mener at du ikke er en match for å bruke Google Ads, vil vi være 100% ærlige og si dette. Selv om Google Ads er for mange, er det ikke for alle.

Hvordan måler dere resultater?

Vi måler resultater i sanntid (opp til 48t forsinkelse). Vi setter opp tracking for nøyaktig det du ønsker å måle. Eksempler på dette er: antall kjøp, kjøpssverdi, innsendte kontaktskjemaer, mail-klikk, tlf-klikk osv.